Pilates ja Hyvinvointi

Hengitys – Vahva keskivartalo – Keskittyminen – Tarkkuus – Täsmällisyys – Liikkeen virtaus

Pilates-harjoittelu perustuu Joseph H. Pilateksen 1900-luvun alkupuolella kehittämään ja edelleen jatkuvasti kehittyvään kehonhallintamenetelmään.

Pilates-menetelmän pääperiaatteet ovat hengitys, vahva keskivartalo, keskittyminen, tarkkuus, täsmällisyys ja liikkeen virtaus.

Pilates-harjoittelu sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille naisille ja miehille liikuntataustasta riippumatta. Ohjatuilla tunneilla niin huippu-urheilija kuin kuntoutujakin oppii tekemään liikkeet omaa kehoaan kuunnellen.

Kuvat: Riitta Lemberg

Karoliina Hultin

Ryhti – Tasapaino – Liikkuvuus – Rentoutuminen – Hyvinvointi

Pilateksen periaatteita noudattaen ohjaan Pilates-tunteja asiakkaitteni yksilölliset tarpeet huomioiden.

Tavoitteenani on auttaa asiakkaitani oppimaan tuntemaan omaa kehoaan, parantamaan ryhtiä, tasapainoa, liikkuvuutta ja sitä kautta omaa hyvinvointiaan.

Tunnen onnistuneeni työssäni kun asiakkaani kertovat minulle miten Pilates-harjoittelusta on ollut hyötyä heidän arjessaan niin kotona, työssä kuin eri liikuntaharrastuksissakin. Ja kun näen, että he ovat virkistyneitä ja rentoutuneita tunnin jälkeen.

Ilmoittaudu mukaan tunneille!
Siirry varausjärjestelmään TÄSTÄ